tisdag, april 01, 2008

Från klarhet till klarhet...

Jag gör stora tekniska framsteg dessa dagar. Igår installerade jag ett musikprogram och lyckades fylla min Mp3-spelare med en hel massa musik. Att det sedan av någon anledning går att lyssna på samtliga spår när USB-minnet sitter i datorn men bara på en tredjedel när den sitter i Mp3:en är en annan historia...om någon kan hjälpa mig att knäcka den nöten så blir jag glad.

Idag har jag slutligen införskaffat den mångomtalade USB-kabeln och kan med andra ord ladda upp bilder direkt från kamera. För att illustrera detta får ni här se hur det ser ut hos mig precis just NU:



Och nej, jag är inte så mycket för det här med ordning och reda som ni ser

Uppdatering: Jag lyckades plötsligt få till det så att alla låtarna går att komma åt. Huller om buller visserligen, och inte vet jag hur jag gjorde, men det är ju trevligt att det blir som man vill någon gång ibland...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Nu kommer vi få se många spänannde bilder. *Glädjeyra*

Ang mp3:n... alla spår kanske inte ryms eller så har du lagt dem i olika filer?

Anonym sa...

Det där med Mp3:n kan ha att göra med formatet på musikfilerna tror jag... En del av mina låtar gör så också. Min tekninskt begåvade lillebror förklarade för sin tekniskt obegåvade storasyster (dvs mig) någon gång, men jag förstod inte riktigt. Hur han menade.