tisdag, april 22, 2008

Hiss och Diss

Dagens Bästa
1) Min stegräknare. Det är fånigt kul. Jag går mycket mer än jag trodde. De där 10.000 stegen om dagen är inte så svårt ändå. Särskilt inte om man ska en sväng till kyrkogården...
2) Lakritspuck. Äntligen är den tillbaka! Lika god nu som då. Avnjöt årets första på perrongen i eftermiddags
3) H på Fonus. Alltid lika proffsig, trevlig och opretantiös.



Dagens Sämsta
1) Stor blodfläck på min fina gröna strumpa efter att jag obetänksamt kliat sönder ett av årets första myggbett. Att det kan komma så mycket blod från ett så litet sår!
2) Inget Brothers and Sisters. Hallå Kanal 5, vad håller ni på med? Det är massor kvar på säsongen och inte ens hockeyeländet pågår längre så vad är problemet?
3) Att-Göra-Listan - vid hemgång var den dubbelt så lång som Har-Gjort-Listan. Igen. Och dessutom innehåller den några saker som det är ruggigt bråttom med...

Inga kommentarer: