onsdag, augusti 06, 2008

Utmanad!

Jag blev just utmanad att dela med mig av tre av mina passioner. Här är de:

1. Min man. Det blir alldeles för privat om jag skriver alla skäl jag har till det, men de är många och goda.

2. Grey´s Anatomy. Det är bara en sjukhusserie bland alla andra - men kan inte sluta. Ser just nu säsong två för tredje (eller är det fjärde) gången på ett år. Det är inte särskilt nyttigt för min ständigt hotande hypokondri, men jag lever gärna lite farligt ibland...

3. Hello Kitty-saker. Min gudsons kloka storasyster förklarade häromdagen för min skeptiske make att "alla kan faktiskt ha Hello Kitty-plåster, Markus" och det har hon helt rätt i. Detsamma gäller strumpor, pennor, necessärer, väskor, schampoobehållare, pyjamasar, anteckningsböcker och allt annat Hello-Kittyjox jag köpt på mig på sista tiden. Just nu suktar jag efter ett HK-nattlinne från Kappahl, ett grönt.

Utmaningen går vidare till fru Kaos, Fantasiflickan samt Lillstrumpan!

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Nu har jag svarat! :-)