lördag, mars 15, 2008

Halvlek i schlagerspektaklet...

...och jag funderar på:

... hur Kristian Luuk kan vara så genialiskt rolig ena stunden, och så meningslöst tråkig i nästa?

...vilken stackare som skriver Nours manus?

...hur tomt det är efter Anders Berglund.


Hur jag tror att det går? Jo, det här är min gissning:


1. Charlotte Perelli
2. Sanna Nielsen
3. BWO


Hur jag skulle önska att det går? Så här ungefär:


1. Linda Bengtzing eller Sanna Nielsen
2. Frida och Headline
3. Amy Diamond

Uppdatering: Titta, jag talade profetiskt! Fel låt vann förvisso, men det är ju roligt att ha rätt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nours manus har jag också undrat mkt över. Vill man föra ut bilden av henne som en misslyckad utlänning med ambitiner som inte är i samklang med förmågan? För hon är ju egentligen en hyfsat bra skådis.
*förvirrande och irriterande*