lördag, mars 29, 2008

Behöver lite hjälp

Längst ned på sidan, till höger, finns en undersökning till mina läsare. Inspirerad av Fru Kaos undersöker jag helt enkelt vad ni vill att jag ska skriva om. Tacksam för alla svar - fast tycker ni det ska vara mer teologi får ni gärna lämna förslag på specifika ämnen...samma sak om ni har ytterligare förslag. Fast här är en liten lista på saker jag aldrig kommer blogga om:
1. Mina dagliga outfits - svarta byxor och fula Clergyskjortor, hur kul är det?
2. Sex - jag är jättepryd och det står jag för.
3. Inredning - jag tycker det är aptråkigt. Givetvis jul- och påskpynt undantaget.
4. Idol - apropå aptråkigt...
5. Let´s Dance - riktigt gorillatråkigt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag svarade både katten och Teologi så... kanske lite mer uppbyggliga ord, lite tankar om hur det är att ha det yrke du har...kanske reda ut ett och annat begrepp...

Miriam W Klefbeck sa...

Tack för tipsen! Ska se vad jag kan hitta på!

Kaos-Anna sa...

Jag röstar på sex.
Hahahah..
Fast det kunde man inte.

Jag är nyfiken på om du har upplevt att det finns fåglar som "beter sig märkligt" i samband med begravningar.
Har hört flera präster som har sagt detta.
Typ som om själen fanns i fågeln...eller något.
Annars din syn på det paranormala i förhållande till din tro.
Kan spöken vara änglar. Förstår du vad jag menar?

Miriam W Klefbeck sa...

Fru Kaos - jag tycker alltid att fåglar beter sig märkligt, hotfullt och skrämmande. Men det beror mest på att jag blev gravt traumatiserad av skrattmåsar på Skansen som barn.

Ska fundera på det där med spöken och änglar och återkomma.