tisdag, mars 04, 2008

Dagsrapport

Från sanatoriet rapporteras...
1. Vädret utanför mitt fönster: Strålande solsken!
2. Lyssnar på just nu: Tvättmaskinen
3. I går gick jag och lade mig: Vid 23-tiden.
4. I dag vaknade jag: När klockan ringde vid kvart i sju
5. Jag har på mig: Hello Kitty-strumpor, mina slitnaste, trasigaste jeans, P.O.P-tröja och en raggsockskofta.
6. Senaste person som ringde mig: M på makens jobb.
7. Senaste person som jag ringde upp: Maken
8. Senaste person som skickade sms till mig: Adjunkt Å, som meddelade att söndagen avlöpt väl trots min sjukfrånvaro.
9. Senaste person som jag skickade sms till: Minns inte. Någon av konfirmandassistenterna kanske.
10. Senaste vän jag addade på Facebook: CJ
11. Som addade dig: Nicklas tror jag.
12. Senaste person som mejlade mig: Sophie.
13. Sista sajt som jag kollade på: Facebook
14. Ska göra idag: Friskna till, förhoppningsvis. Och titta ännu mer på TV
15. Bra eller dålig dag idag? Ja, för att vara en influensadag i ensamhet är den rätt OK.

Inga kommentarer: