fredag, mars 07, 2008

Fortfarande besatt

Jag har inte bloggat om det på ett tag, men det har inte gått över. Tvärtom. Nu har jag dessutom en trogen bundsförvant i pastorsadjunkt Å, som är lika förtjust i den japanska missen som jag, om inte ännu mer. Tillsammans har vi införskaffat varsin Hello Kitty-klocka som till modell och färg ser mycket ordenligt vuxen ut men som vid närmare anblick har en Hello Kitty på urtavlan och ett hjärta på sekundvisaren. Damen i butiken försökte uppträda neutralt men det märktes att hon aldrig sålt Hello Kitty-klockor till präster förr...

Nåväl, min materiella lust står så här i fastetider till örhängena nedan, som också är ett bevis på att det finns männsikor med svårare besatthet än jag. De går att beställa till det facila priset av 450 dollar, något jag inte ens vill försöka räkna om i kronor. Men titta på dem kostar ju inget.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, de var inga billiga typer, de där!

Anonym sa...

Hittade ingen länk till tävlingen på din blogg, meddela om du länkar så jag vet, annars får du en rad i tävlingsarket :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll

Miriam W Klefbeck sa...

Jag länkar inuti texten - Klicka här är understruket och klickar man där ska man komma till dig.