måndag, juni 30, 2008

Äntligen nåbar

Efter en lång period av osäkert mobilläge (mobilen stängde av sig utan förvarning, oberoende av laddning) och en något kortare helt utan privat mobiltelefon, har jag nu till sist skaffat mig en ny. Mitt enda krav var att den skulle vara vikbar och hållbar. Tydligen är vikbara telefoner bara sååå ute, så den enda som fanns (bortsett från en pytteliten Samsung som såg skör ut) var denna skönhet:

Jag vet att man inte ska fästa sig för mycket vid fåfängliga ting, men jag är redan barnsligt förtjust i den, trots att jag inte fick den i någon glad färg - det fanns bara svarta kvar. Väntar ivrigt på att den ska ladda färdigt så jag kan lyssna på alla signaler och ta lite fina skärmsläckarbilder. Samma nummer som tidigare gäller, för övrigt. Nu ska jag skriva ett seriöst inlägg så ni inte tror att jag gått och blivit alldeles materialistförtappad så här en dag in på semestern...

Inga kommentarer: