måndag, juni 30, 2008

Första dagen på semestern...


...och det regnar, jag är lite förkyld och allmänt seg. Märkligt nog är det jätteskönt. En bild på mina pyjamasben får illustrera semesterlättjan, innan vi åker till Skärholmen för att shoppa bonkers. Maken behöver nya skor, jag behöver en ny mobiltelefon (man har inte kunnat ringa till mig på två veckor och somliga vänner tycker det är lätt frustrerande...) och tillsammans behöver vi en ny bricka att bära ut mat i trädgården med, eftersom den fina röda som förmodligen var äldre än jag har gått i tre delar och inte går att limma ihop.


De första två semesterveckorna börjar för övrigt ta form. Svärföräldrarna tittar förbi i morgon, på onsdag tänkte i alla fall jag njuta av den utlovade solen på stranden och på torsdag bär det av till Landsort. Helgen ska vi tillbringa hemma innan vi åker mot Småland med fru L och Falstaff. Vad gäller återstående veckor, får ni gärna fortsätta rösta!

4 kommentarer:

Emil Jörgensen sa...

Första dagen på semestern även här, sååå skönt :)

Ha riktigt sköna och trevliga veckor (jag har rörstat på västkusten för det är trevligt, särskilt Bohuslän)!

Jeez sa...

Jag har faktiskt försökt rösta på Åland i flera dagar, men det verkar inte alls gå och varje gång jag återkommer och kollar bloggen säger den att noll personer har röstat på just Åland *muttrar* Åland (och Åbo skärgård) är jag väldigt svag för näåmligen!

Anonym sa...

Jag tipsar om Skagen (röstningsfunktionen fungerar inte)men slår även ett slag för en stiftelse ett par mil ifrån oss. Jag har hört att de gärna tar emot gratis arbetskraft :)

Miriam W Klefbeck sa...

Jag ska försöka sparka igång röstningsfunktionen. tack för alla tips.