onsdag, november 12, 2008

Som om ni skulle bry er...

...kommer här en lista med fullkomligt värdelöst, egocentriskt vetande. Jag har lånat den av Emelie och ni får gärna fortsätta skickandet!

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: ingen har skurit i mig.
piercing: örat
sport: : har aldrig börjar
Husdjuret: Hunden Aladdin
Konsert: Börge Ring på TÄLT-91
Kärlek: Det minns jag inte.

JUST NU
äter du: Ingenting
dricker du: Ingenting
gör du: Bloggar
lyssnar du på: Havet är djupt
väntar du på: Greys Anatomy
tittar du på: Datorn
har på du på dig: Svarta mysbyxor, svart trikåtröja, kofta, strumpor

DIN FRAMTID:
barn: Ja tack.
giftermål: Nej, det är redan klart
karriär: Det får gärna fortsätta på inslagen bana.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Det beror på vem som ger mig dem
kortare eller längre: Vad då?
snygg mage eller snygga armar: Bryr mig faktiskt inte ett smack
busig eller lydig: Lydig

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Nej usch!
brutit ett ben: Nej
rymt hemifrån: Nej
röntgats: Ja, njurarna när jag var tre år. Det var hemskt men jag fick se på Scooby Doo under tiden
krossat någons hjärta: Det tror jag inte
gråtit när någon dött: Ja

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej
gud: Ja
mirakel: Ja
aliens: Nej. Men på änglar
magi: Nej, men på underverk
ett himmelrike: Ja
tomten: Jag tror att S:t Nicolaus har funnits. Jag tror INTE han bor på Nordpolen och ordnar paket.
transformers: Jag har sett Transformersgubbar. Så ja, det tror jag på.

BLANDAT:
är du kär i någon? Ja, i min man
önskar du att du bodde någon annanstans? Nej. Jag bor ju i Mölnbo ju.
tycker andra att du är attraktiv? Ingen aning. Jag tror inte jag vill veta.
dricker du? Ja, varje dag. Man dör annars, faktiskt.
använder du droger? Nej. Eller, det beror på om man räknar koffein
vilket schampo använder du? Barnängens med Yoghurt och Aloe Vera
vilken parfym använder du? Eternity Moments
vad är du rädd för? Ungefär allting.
gillar du att tvätta? Ja.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Men visst är det bra med listor, när man inte har något annat vettigt att skriva om alltså? ;)

Miriam W Klefbeck sa...

Listor är fånigt kul! Både att läsa och skriva.

Anonym sa...

Tack Miriam! Nu finns det på min blogg också! :)