tisdag, november 04, 2008

En lista

Här är en liten lista så här om tisdagskvällen. Närmast kommer den från den uttråkade konvalescenten Ebbas Mamma och jag skickar den vidare till alla som känner sig manade. Uppdraget är enkelt - berätta 7 tokigheter/vardagligheter om dig själv:

1) Jag har ett födelsemärke mellan lilltån och ringtån på höger fot

2) När jag döper barn i Sankta Ragnhild måste jag stå på en pall för att nå upp.

3) Jag har inte smakat på blodpudding en enda gång sedan 1984, då jag spydde över min dagisfröken som haft det dåliga omdömet att tvångsmata mig med en hand under hakan och en om min näsa.

4) Jag har sett hela säsong 2 av Grey's Anatomy tre gånger.

5) Bland mina prästvigningspresenter fanns en gul grästrimmer och en blå dammsugare.

6) Jag kan större delen av Madicken och Junibackens Pims utantill. Och i princip hela Kristina från Duvemåla.

7) Jag älskar min katt men vill egentligen helst ha en hund

Inga kommentarer: