måndag, november 03, 2008

Min bästa vän och hennes onda tvilling...

...samt deras morfinbaserade äventyr på Vrinnevisjukhuset, kan man läsa om här. Det är faktiskt ganska rolig läsning, speciellt med tanke på att det defintivt var allt annat än roligt medan det pågick.

Och så kan man rösta också. På Annas Kaos. Länk finns nedan, klicka på Stockholm och sedan på en bild av Gry Forssell så ordnar det sig.

Vill man diskutera kyrkogång och livet efter detta, kan man hälsa på i Kaplansgården och känner man för recept med härliga bilder, kan man titta in till Jemima.

En Karin skriver om fågelmatning och könsneutral äktenskapslagstiftning, en annan Karin funderar över varför det heter gräsänka egentligen och ytterligare en Karin skriver om ett projekt hon misslyckats med.

Och hade man tänkt sig att läsa något som jag skrivit, så får man vackert vänta tills imorgon.

3 kommentarer:

– – – sa...

Nya bilden längst upp är oerhört vacker. Finns det en bild på hela ikonen nånstans?

Karin sa...

Har inte misslyckats. Fullt medvetet lagt ner på goda grunder. Så det så.

Miriam W Klefbeck sa...

Prästkandidaten: Hela ikonen finns på väggen i min hall. Men jag tror jag lagt upp en bild av hela någon gång i våras. Ska kolla.

Karin: OK, lagt ned hade varit en bättre formulering. Sorry.