lördag, november 15, 2008

Nej då, jag mår bra

Eftersom jag skrev om magsjuka för tre dagar sedan och sedan försvann, kanske ni trodde att jag inte mådde så bra.

Men det är fel. Jag mår bra. Alldeles prima liv. Men eftersom jag haft sånt sjå med att sprita mina händer, äta yoghurt och kiselextrakt samt vårda min make utan att ta i honom eller låta honom andas på mig så har det inte blivit så mycket bloggat. Jag har jobbat också. Helt uppslukad av bacillskräck och hypokondri är jag inte. Men jag inser att jag lätt skulle kunna bli...

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

När det gäller magsjuka kan man inte vara nog försiktigt, så vedervärdigt hemskt är det.

Emelie sa...

jag behöver nästan bara läsa dina ord för att vilja/längta efter att tvätta händerna...
skönt om du slipper undan!

Heléne Eriksson sa...

Du är uppmanad!