lördag, september 06, 2008

Det kanske ni inte hade trott...

...men jag ska faktiskt delta i ett uppmärksammande av en tidigare omtalad 50-årsdag. Vad mer är, jag ska vara en del av programmet. Om ni är intresserade av hur väl jag reder ut det här, är ni välkomna till Mariagården i Nässjö lördagen den 4 oktober sisådär klockan 9.30. Som tur är får ni också se och höra en avsevärt mer erfaren kollega (som också råkar vara min mamma) tala utifrån samma ämne.

För övrigt regnar det och jag borde ta itu med tvättvikning och dammsugning. Katten snarkar på gästsängen, vilket ser sött ut om man bortser från allt hår och annat bös som hamnat på madrassen. Jag har ändrat bilden i bloggheadern, jag fick inte riktigt till det så den täcker hela rutan men nästan. Fötterna är de samma som på den tidigare bilden, men vattnet ett helt annat. Älgsjön i Kolmården fick vika undan för Östersjön.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul att du ska vara med! :-)(Vi kommer dock inte att fira dagen på samma håll, du och jag...)