lördag, september 06, 2008

Vägar fram

Efter rådgivning från Karin har jag numera min blogg registrerad hos www.susnet.se och får dagligen statistik därifrån. Det är roligt. För att vara så usel i matte så är jag lite oväntat road av statistik.

Hur som helst. Knappa 60 personer besöker bloggen dagligen, vilket är lite skrämmande men mest roligt. Ännu roligare är att se hur ni läsare hittar hit. De flesta kommer via andra bloggar, men en del hittar hit på andra vägar, till exempel genom googlingar. En del är inte alls långsökta - sökningar t.ex. på "Manfred Björkqvist" eller "predikotips" eller "prästskjorta". Inte heller är det så konstigt att man landar här om man googlar på "skräm kanadagås". Däremot misstänker jag att den som googlade "syster+porr" blev grundligt besviken. Och det bjuder jag gärna på!

Det är i alla fall jätteroligt att ni läser allihop! Vetskapen om att så många faktiskt är inne varje dag är inspirerande och något ska ni ju ha för besväret!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst är det kul att se hur många (och vilka) som tittat in på sidan, speciellt med tanke på att det är en mycket liten procent som lämnar kommentarer... :-)

Karin sa...

:)

Visst blir man lite betänksam när porrsurfarna hamnar hos en, men vad bra om de kan börja intressera sig för något annat, kanske.

Evas blogg sa...

Där har Karin en poäng :-)