söndag, september 07, 2008

6 glädjeämnen - en utmaning!

Här är 6 saker som gör mig glad just nu.

1. Jag är gift med min man - det finns ingen som är så bra. I alla fall inte för mig.

2. Högstadiejeansen, som faktiskt inte sitter riktigt så tajt nu som när jag köpte dem.

3. Predikan som jag hörde i förmiddags. Ville ställa mig upp och hojta A-men! och det är jag inte precis tjejen som gör i vanliga fall.

4. Min socialt inkompetenta katt - hon är kanske inte så kelen, men desto mer underhållande.

5. Min gudson N som pussar telefonluren när han sagt hejdå till mig.

6. Step Up - ingenting skingrar tankarna lika effektivt som att vara tvungen att hålla reda på båda sina ben och en plastlåda samtidigt.


Utmanar härmed Ebbas Mamma, Lillstrumpan och Fantasiflickan att härmas.

1 kommentar:

kantorn sa...

det du skriver om step-up är vad jag känner ibland när jag spelar orgel... haha!

Inte lätt att få fötter och armar att synka ihop :-)