torsdag, maj 15, 2008

För att få en välläst blogg...

...bör man skriva något varje dag, ha intresseväckande rubriker och fina bilder. Har jag läst. Tyvärr är det bara bilden jag kan bistå med idag, Eftersom jag inte har något klokt att säga och därmed inte heller kommer på någon rolig rubrik. Så, håll till godo med lille Mysak, den siste i raden av katter som fått genomleva barndomen med en felaktig könsidentitet eftersom kattungars anatomi inte är så där alldeles uppenbar. Söt är han hur som helst, fast han är en hankatt. Eller vad säger ni?


6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söting!

Anonym sa...

Ohh, jag lyckas kanske träffa in att jag skriver näst intill varje dag...Men annars.

Anonym sa...

Söt absolut.Bättre än ett inlägg om sex eller mode som säkerligen skulle locka fler ;)

Lisa Linderoth sa...

Hosanna: vad är det nu för fel på sex och mode?;)

Miriam W Klefbeck sa...

På sätt och vis är det ju om sex - kattstackaren var ju ofrivilligt transsexuell ett tag.

Anonym sa...

Miriam; *haha*

Lisa; inget fel på vare sig det ena eller det andra men att läsa det hos Miriam skulle inte kännas helt rätt... ;)
Sen får man ju tänka på *hostar* pryda läsare som mig också...