fredag, december 05, 2008

Utmaning

Detta är ungefär vad konvalescenten orkar med - att en sådan banal sjukdom som magsjuka ska ta alla krafter av en på det här sättet - men håll till godo: Utmaningen kommer från Emelie

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
1. Grey's Anatomy.
2. Brothers and Sisters
3.Vänner
4. American Dreams
5. Mannen som talar med hundar
6. Rapport
7. På Spåret
8. Cold Case

8 saker jag gjorde igår:
1. Sov
2. Halvsov
3. Sms-ade konfirmander
4. Drack te
5. Sov lite till
6. Tittade på TV
7. Åt miniportioner med pasta
8. Sov

8 saker jag ser fram emot:
1. Att må bra igen
2. Besök hos mor och far med lillebror med flickvän
3. Pepparkaksbak enligt svärföräldrarnas recept
4. Att gå till jobbet på tisdag - kommer helt ur fas när jag inte är där
5. Adventskaffe på måndag
6. Julpyntning av mitt hus
7. Se Love Actually kvällen före julafton med maken.
8. Julen!

8 saker på min önskelista:
1. Immunitet mot alla magsjukor
2. God hälsa, lycka och välgång till familj och vänner
3. Snö, massor av snö!
4. En miljöbil
5. Massor med tillfällen att umgås med mina gudbarn med familjer
6. Ett helkaklat badrum
7. En diskmaskin
8. En hund med långa öron.

8 personer jag utmanar:
Vilka 8 personer som helst som tycker detta är roligt!

Inga kommentarer: