söndag, juli 13, 2008

Nya bloggbekantskaper

Då och då hittar jag nya älsklingsbloggar - det finns ju så många! Här är mina nyaste favoriter:
Tigerliljan - Roligt, gripande och personligt om inre och yttre liv i alla möjliga sammanhang.
Jaynius - en upplysande och glädjande inblick i en ung mans hjärna och hjärta.
För övrigt är det stiltje även om det blåser väldigt mycket. Firade högmässa i Brunnsängs Kyrka redan 9.30 i morse, så dagen har pågått ett tag. Ute är det som sagt blåsigt och småkyligt, jag har läst ut min bok och vi försöker bestämma oss om vi ska se Prins Caspian ikväll eller en annan kväll. Och så söker jag efter sällskap till att se Mamma Mia någon gång i veckan - min make har nämligen ingen lust. Så vad säger ni, vänner och bekanta (jag törs inte gå på bio med folk jag inte känner, så detta är ingen blind-date-efterlysning), är ni på eller?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ja ja!!!
Herr Falstaff är inte överdrivet sugen,(himla snobb...) så jag går supergärna på bio med dig! Men då vore det bra om vi kunde se den i den kungliga hufvudstaden.

Kram fru L

Miriam W Klefbeck sa...

Kungliga hufvudstaden låter rimligt. För Heron City kanske inte lockar frun...?