onsdag, september 09, 2009

Vilka är ni?

På sista tiden har det var roligt att öppna mailen från www.susnet.se för de meddelar nästan varje dag att jag haft en läsarskara som stillsamt strävar upp mot 100-strecket. Och då blir jag ju förstås nyfiken - vilka är ni som läser egentligen? Mina kommenterande stammisar känner jag ju - men jag tror jag har fler stammisar jag inte vet om...

Så, om ni vill, ge er till känna! Genom ett litet hej bland kommentarerna, eller på miriam.klefbeck@home.se . Vill ni samtidigt passa på och önska bloggämnen för hösten, så blir jag ännu gladare.

7 kommentarer:

Simon Wämmerfors sa...

Hej

Simon Wämmerfor heter jag. Jag bor i Örebro och är engagerad där inom EFS/almby församling. Jag är grafisk formgivare och arbetar på en reklambyrå i stan.

Jag har haft förmånen att växa upp inom pingströrelsen med dess rika andliga arv men känner mig idag mycket evangelisk luthersk. Just nu tar engagemanget i Frimodig kyrka mycket tid, annars är jag rätt hängiven körsångare med förkärlek för sakral vokalmusik, gärna från renässansen.

Jag har dig i rss-läsaren och följer bloggen även om jag inte kommenterar så ofta.

Allt gott

Hosanna sa...

Jag är ju som vanligt här och kan nås via mail...

Skulle med glädje läsa något tröstande till de som har svårt att se livets värde...

Emil Jörgensen sa...

Jag är också här...

Limnologen sa...

Läser ofta - kommenterar sällan...

Åsa sa...

Hej! Jag läser alltid, men kommenterar sällan. Jag bor I Lidköping, arbetar i Sv.K i Skara och vigs till diakon på söndag! Jag är väldigt glad för din blogg och tackar Gud för präster som du. Det gör mig alltid glad och uppmuntrad att titta in här. Jag är nog litet "internet- blyg" därför kommenterar jag sällan, men jag ska försöka skärpa mig!:) Nåd&frid! Åsa

Miriam W Klefbeck sa...

Det är helt OK att läsa men inte kommentera! Fortsätt gärna med det!

Gunnel sa...

Hej!
Gunnel Bergstrand heter jag och har varit ute i rymden snart 10 år och fått en massa stryk av teologer (plus rivet skinn).
Så jag har köpt en ordbok "Teologiskt lexikon" och vet numera, att jag är en ....nej, jag vågar inte skriva ordet. Det kan bli så fel men har något med heretiker, att göra för jag är uppvuxen i SMF....
Fint att du finns!
Hälsningar
Gunnel