fredag, oktober 26, 2007

Ljudspaning från insidan

Även om jag förstår om er önskan att läsa om mina kroppsvätskors rörelser är något begränsad...så måste jag skriva om detta:
När bihålorna är svullna och fulla med äckel, vilket är fallet med mina just nu, händer det ibland att äcklet rör lite på sig och svullnaden släpper efter lite. Och då klickar och knorrar det i kinden, strax nedanför ögat. Ett helt unikt ljud och en rätt lustig känsla.
För övrigt mår jag bättre. Smärtan är så att säga ersatt med ljudeffekter.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns folk i min omgivning som säger att en nässkölj kan hjälpa... Själv har jag inte testat...

Aaron sa...

Du som var så efterlängtad inser säkert att du inte lider av lepra. Sia lite, så ser du att du snart känner dig piggare. Krya på dig!

Anonym sa...

Länkar till mig själv och *tipselitipsar* om en fantastisk pryl.
Jodå, ser ut som en inseminationsspruta för grisar men är till...att rensa bihålorna *ler*

http://hosannas.blogg.se/140207165431_bland_snor_och_vaxad_lintrd.html

Anonym sa...

http://hosannas.blogg.se/140207165431_bland_snor_och_vaxad_lintrd.html

Anonym sa...

Äh, länken funkar inte...du får leta bland inlägg från februari 2007.

Karin sa...

Hoppas du blir frisk snart!