måndag, juni 14, 2010

Semester...

..och följaktligen händer inga storslagna saker. Jag har haft tid att pimpa bloggen ordentligt, jag har klippt min svärmormors gräsmatta (delar av den i alla fall), matat min katt med färsk köttfärs (vi hade glömt att köpa kattmat OCH lämnat henne ensam under jätteramsen ett helt dygn) och så har jag fått en massa pussar av makens systerdotter. E är generös med pussar - förutom giftasmoster, så pussar hon gärna gräsklippare, hissar, prydnadssaker och annat vars existens hon uppskattar.

Den kommande veckan ska ägnas åt småsaker i samma kategori. Blogga ska jag också göra, fast jag vet inte riktigt om vad. Någon som har något förslag?

2 kommentarer:

Lars Bergman sa...

Oh, det var pimpat så det förslår! Snyggt! :-)

/Lars

Gunnel sa...

Miriam
Ha en skön semester! Jag hade önskat lite mer debatt efter ditt inlägg i Svenska Kyrkans tidning, som jag bloggat till....

idag hoppar jag på tuvorna igen (=länkar)och försöker förklara sammanhanget, som jag ser det.
Hälsningar
Gunnel