måndag, oktober 22, 2012

Ibland är det en snäll polis som heter Kaj Lundin...

Det är inte så lätt att erbjuda en prenumeration på något som bara kommit ut med ett nummer. Lite gris-i-säck-känsla kan uppenbara sig hos den man försöker övertyga. Vi vet det.


Men Evangelium är ingen gris. Framför allt inte i nån säck. På sin höjd en glad överraskning. Den försöker tvärtom vara allt den säger att den är.

Och tror du inte oss som talar i egen sak, kan du läsa mera här:


Frimodig Kyrka bloggar.

Kyrkans Tidning (det finns även en recension i pappersupplagan från 18/10)


1 kommentar:

Gunnel sa...

Tre bloggposter utan en enda kommentar här. Ovanligt. Jag för min del har följt Fjärde väggen hela tiden och väntar på Evangelium som nättidning. I natt har jag läst BloggarDag också och gett honom ett förslag. Dag Sandahl brukar inte besvara kommentarer. Få se nu hur det går. Jag ger mitt förslag vidare till dig som präst och förkunnare via en kommentar i hans blogg och länk till honom i min blogg.