måndag, september 13, 2010

Om läsaren själv får välja...

Det finns ett statistikverktyg på Blogger numera, som ger tillgång till all möjlig spännande information. Som till exempel att jag tycks ha en liten, men trogen läsarskara i USA, och en i Schweiz, att de flesta som läser kommer hit via sökmotorer, Kyrksyster eller Karin samt att era favoritinlägg under det senaste halvåret, kära läsare, handlar ämbetsfrågan och Djävulen. Jag vet inte riktigt vad det säger om er. Eller om mig, för den delen...

5 kommentarer:

Karin sa...

Det där var ju faktiskt aningen obehagligt att upptäcka som funktion.

Förresten är det nog lite missvisande att massa folk hittar din blogg via min. Det är nog snarare så att jag själv nästan alltid använder min länklista när jag kollar bloggar...

Emil Jörgensen sa...

Sen kan ju inte statistikverktyget se alla som läser via RRS-feeden, tex. undertecknad, jag registreras ju bara de gånger jag av någon anledning går in på själva bloggen som för att rösta eller kommentera. Du har nog fler läsare än vad du tror ;)

Miriam W Klefbeck sa...

Karin - men du går ju knappast in på min blogg den vägen 122 gånger i veckan? Hoppas jag för din skull ;-)

Emil - jag har ett statistikverktyg till, på susnet, och där tror jag att jag får lite mer precis info.

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karin sa...

Oh... eh... nä.

LÄSKIGT