torsdag, november 09, 2006

Morgonstund har guld i mund...

Har lämnat in bilen för att få a) rätt fälg till ett av mina splitternya vinterdäck b) alla fyra däcken påsatta gratis som kompensation för att jag fick ett som var fel och inte kunde sätta på dem förra veckan. Steg sålunda upp 05.45 (hu!) , åkte hemifrån 06.27, var på verkstan 07.02 och på jobbet 07.20. Det tror jag är rekord - sällan är jag här före 8. Skönt är dock att se att huset är igång - vaktisarna är här, det lyser överallt och alla dörrar är upplåsta. Kanske att jag skulle förskjuta min arbetstid och alltid börja så här dags? Eller kanske inte.

Har läst igen. Denna gång är det "De vilseförda" av Kate Atkinson. En deckare som inte bara är en deckare. Läs genast!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra med däcken! /G