onsdag, maj 16, 2007

Tillbaka!

Jag har börjat jobba! Lite läskigt, men mest roligt. Denna vecka jobbar jag 25%, sedan följer två veckor med 50% och sedan, i början på juni, hoppas jag vara uppe i helfart igen. Jag är en otålig själ av naturen, så bortsett från allt annat har de här sista tre veckorna varit en övning i tålamodets dygd. Dessutom har jag gjort följande upptäckter:
1. Korsorden i Amelia är svårare än de i Hennes. Mycket svårare.
2. Dagliga promenader är faktiskt beroendeframkallande efter de första tio-femton varven.
3. Blanketter från Försäkringskassan är en hel vetenskap
4. Bibliotek är i sanning en välsignelse
5. De sista fyra avsnitten av Felicity är riktigt konstiga
6. Gud är god. Fast det visste jag innan också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var rädd om dig, kram gotlandsprällan

Prästfruarna sa...

Var rädd om dig!