torsdag, december 20, 2007

Julig lista!

En julrelaterad lista, norpad hos Hosanna och därefter något utbyggd.


1. Jag tittar på: Kalle Anka. Och Karl-Bertil ibland.
2. Jag tittar absolut inte på: Något mer än ovanstående.
3. Jag dricker till maten: Must, massor med must!!
4. Godast på julbordet: Lax och ål.
5. Jag äter inte på julbordet: Gröt, rödkål, doppa
6. Gör jag julaftonsmorgon 07.00: Sover, hoppas jag :-)
7. Gör jag julaftonskvällen 22.00: Sitter i bilen på väg till julnattsmässan.
8. Gör jag under annandagen: Går i kyrkan och äter sedan kalkon med Familjen.


Utmanar härmed mina vanliga offer: Prästfruarna, Ebbas Mamma och Helene.

3 kommentarer:

séra Jónatan sa...

Angående nr 3: Med tanke på dina begär, har du kvalificerat dig till en stående inbjudan till mustprovningen.

Men jag vet att du inte kan komma... i år :)

Heléne Eriksson sa...

Taget!

Anonym sa...

Must? *uärk* :)Tack för att du norpade och spred vidare.